Wolfbetta gyermekversei, meséi

Wolfbetta gyermekversei, meséi

Anyák napi köszöntő

2016. április 30. - Wolfbetta

anyak_napi_koszonto_kep.gif

(Fénykép forrása: img42.xooimage.com)

 

Anyák napi köszöntő

Írta: Farkas Erzsébet (Wolfbetta)

 

Álmomban kismadár voltam,

egész nap rólad daloltam,

aztán nap lettem az égen,

körberagyogott a fényem,

majd pilleként tovaszálltam,

mindenhol virágot láttam.

Legszebbekből csokrot szedtem,

csak te jártál az eszemben.

 

Mikor reggel felébredtem,

véle tehozzád siettem.

Édesanyám, most itt állok,

néked hoztam a virágot!

Megköszönöm mind, mit kaptam:

elrebegem csendben, halkan,

csak annyit, hogy hálás vagyok

és szeretlek nagyon-nagyon

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfbetta-gyermekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr28675594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása