Wolfbetta gyermekversei, meséi

Wolfbetta gyermekversei, meséi

Tavasztündér

2016. február 07. - Wolfbetta

(Fénykép forrása: encrypted-tbn2.gstatic.comí)tavasztunder.jpg

 

Tavasztüdnér

Szerző: Farkas Erzsébet (Wolfbetta)

 

Fent az égen a nap vagyok,
egész nap csak rád ragyogok.

Domboldalon a hó vagyok,
sugaradtól elolvadok.

Tavasz vagyok, felébredek,
fát, virágot élesztgetek.

A sok szín ma mind én vagyok,
réten, mezőn átszaladok.

Színesre festem a tájat,
s mosolygósra minden szájat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfbetta-gyermekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr938367382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása