Wolfbetta gyermekversei, meséi

Wolfbetta gyermekversei, meséi

Kíváncsi vers

2014. október 28. - Wolfbetta

miértek.jpg

 

Amikor még kicsi voltam,

minden dolgot megcsodáltam.

Elámultam a fűn, a fán,

a virágok színes szirmán.

 

Azóta eltelt néhány év,

megtanultam sok-sok leckét.

Mégis sokszor elmerengek,

ennyi szépség miképp termett?

 

Miből lesz a cserebogár?

Hogyan dalol fent a madár?

Miért kuruttyol a béka?

Ugrál-e a teknősbéka?

 

De vicces a csacsi füle!

Mit jelent, hogy fülemüle?

M'ért villás a fecske farka?

Kecske mászik sziklafalra?

 

Milyen érdekes a világ,

másképp virít miden virág,

mikor hullnak a levelek,

két egyformát sose lelek.

 

Ezer csodát ma sem értek,

annyi mindent azért kérdek.

Anyu, apu, mesélj sokat,

hadd legyek én is okosabb!

 

Wolfbetta

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfbetta-gyermekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr916840197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása